Eski Amatör Futbolcu Selman Albayrak ile Hasbihal

Merhabalar! Bugün yakın arkadaşım eski futbolcu Selman Albayrak ile güzel bir sohbet gerçekleştirdim. Kendisi hakkında ve futbol ile alakalı bazı sorular sordum. İşte güzel sohbetle ilgili birkaç kesiti sizinle paylaşıyorum. Keyifli okumalar!

Tekrar hoş geldin Selman! Sana ilk sorularım benim bildiğim fakat okuyanların da bilmesini istediğim, kendin hakkında birkaç özel soru.

Öncelikle hangi okulda, hangi bölümde okuyorsun? Okuduğun bölüme severek ve isteyerek gidiyor musun?

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği bölümü okuyorum. Bölümümü çok seviyorum ve tabii ki severek gidiyorum.

Futbol yeteneğini ilk kez kim, ne zaman keşfetti?

Kesinlikle babam. Beş altı yaşlarında mahallede maçlarında beni izlerdi ve gün geçtikçe bendeki ışığı gördüğünü söylüyordu.

Senin gibi küçük yaşlarda futbol oynamak isteyen ve bu alanda ilerlemek isteyen çocuklara neler söylemek, nasıl tavsiye vermek istersin

Ne olursa olsun umudunu kaybetmesinler çünkü hayatta her şey her an istediğimiz gibi olmuyor. Hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmesinler. Kendilerini güvenilir ve onları asla yarıda bırakmayacak bir hocanın eline bıraksınlar. Gerisi iyi veya kötü gelecektir ancak kesinlikle umutlarını kaybetmesinler

Zamanında futbol oynamasaydınız hangi sporu yapardınız?

Atletizm yapmak isterdim. Çünkü oynadığım mevkii gereği hızlı bir oyuncuyum (sağ kanat). Ayrıca vücudum sprinter olmaya daha elverişli.

Türk Futbolunu nerede görüyorsunuz?

Tek bir cümle ile ifade edebilmek gerekirse, kesinlikle yerin dibinde görüyorum. Altyapıya gereken önem verilmezken genç futbolcuların çıkmasını bekliyorlar. Tamamen bencillik.

Geldik en can alıcı soruya.

Futbolu neden bıraktınız?

Açık konuşmak gerekirse ben tamamen yanlış kulüp ve yanlış hoca kurbanı oldum. Verdiğim tavsiyelerden de anlaşılabileceği üzere hoca seçimi çok ama çok önemli. Daha büyük yerlere gelebilmem mümkünken, hocalarımın ve kulübümün benim isteklerim doğrultusunda hareket etmemeleri benim hevesimi kırdı ve ben de bıraktım.

Seni de yakından tanıdığım için olayın ne kadar üzücü olduğunun farkındayım. Seni daha farklı yerlerde görmek isterdim ancak şu an da mutlusun. Geldik son soruya. Kendini 30 yaşında nerede görüyorsun?

Kendimi 30 yaşında; devlet okulunda beden eğitimi öğretmenliği yapan bir kişi olarak görüyorum. Şu anki en büyük hedefim de bu.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın